Header

Nieuwsbrief maart 2016: flinke vorderingen

Rond de jaarwisseling ontving u de eerste digitale nieuwsbrief van ons en daarin beloofden wij dat wij u regelmatig zouden informeren over de realisatie van brasserie en restaurant Huys van Roosevelt.

Er is de afgelopen maanden heel veel werk verzet en er zijn flinke vorderingen gemaakt. Zo heeft de gemeente Tholen aan ons de vergunning verstrekt om ons mooie project te kunnen realiseren. We zijn inmiddels druk bezig met het strippen van het hele pand en begin april gaan diverse (lokale) ondernemers aan de slag met de verbouwing. TIMEK Bouwmanagement heeft een schitterend ontwerp voor de binnen- en buitenkant van het gebouw gemaakt en Bureau Maan staat garant voor een sfeervolle en smaakvolle indeling en inrichting van de boven- en benedenverdieping. Van de NH-kerk hebben we een strook grond naast ons pand in bruikleen gekregen voor de aan- en afvoer van emballage. Kortom, er is een mooie basis gelegd om de komende weken op voort te bouwen. 

Oud-dorpsgenoot Leo Polderman heeft van ons opdracht gekregen om een mooie en professionele keuken en spoelkeuken te realiseren en voor zowel beneden als boven zijn wij ook al voorzien van een bijzonder stijlvolle bar en buffetkast. We zitten nu midden in de fase dat wij afrondende gesprekken voeren met bijvoorbeeld de brouwerij, horecagroothandel, koffieleverancier etc. Alles moet passen bij het unieke concept waarmee wij u als gast straks willen verrassen. 

Wanneer gaan wij open?

Op de veelgestelde vraag ‘wanneer gaat Huys van Roosevelt open?’ moeten we het antwoord helaas nog even schuldig blijven. Het spreekt voor zich dat wij er alles aan willen doen om nog een zo groot mogelijk gedeelte van het toeristisch seizoen (de zomer) mee te kunnen pakken. De komende weken hopen we een concrete openingsdatum vast te kunnen stellen, maar daarbij zijn wij mede afhankelijk van evt. stagnatie bij de verbouwing of lange levertijden van bepaalde zaken. Alle betrokken bouwers en toeleveranciers zijn uiterst gemotiveerd en zeer betrokken, dus aan hen zal het zeker niet liggen.

---

Werving personeel

Medio maart hebben wij de werving van personeel ingezet. In eerste instantie zijn wij op zoek naar een ‘zelfstandig werkend kok’. Deze medewerker willen wij immers zo snel mogelijk gaan betrekken bij het hele concept van ‘eten, drinken en genieten’ dat wij gaan aan bieden. Als u zo iemand bent of kent, dan zien wij de sollicitatie graag tegemoet. U vindt deze vacature op www.huysvanroosevelt.nl
Ook voor de bediening hebben wij een aantal vaste en oproepkrachten nodig. Via open sollicitaties zijn er al een aantal personen die zich voor een dergelijke functie hebben gemeld, maar bent u die klantvriendelijke en ervaren horecamedewerk(st)er die met veel passie en enthousiasme mee wil werken om van Huys van Roosevelt een doorslaand succes te maken? Stuur dan een sollicitatie en actueel cv naar info@huysvanroosevelt.nl

---

Reserveringen

Hoewel onze brasserie nog niet is geopend, komen er via telefoon en e-mail al veel aanvragen voor reserveringen voor kleine en grote groepen binnen. Al deze reserveringen worden door ons onder voorbehoud vastgelegd. Zodra er 100% zekerheid is over de exacte openingsdatum, zal onze bedrijfsleiding de reserveringen definitief met alle aanvragers vastleggen en kunnen de persoonlijke wensen verder worden uitgewerkt. U kunt dus nu al onder voorbehoud reserveren voor de brasserie en/of het restaurant via info@huysvanroosevelt.nl

---

Actief met delen van onze informatie

Wij hechten er veel waarde aan om iedereen goed te informeren over de ontwikkelingen en mogelijkheden van Huys van Roosevelt. Gedurende de afwerking en inrichting van onze zaak wordt er hard gewerkt aan de verdere invulling van onze website www.huysvanroosevelt.nl en onze populaire Facebookpagina. Via deze kanalen blijft u dag en nacht op de hoogte van alles wat wij u te bieden hebben. Tevens zijn wij met de ontwikkeling van een mooie brochure bezig. Dus ook op het gebied van pr en marketing zijn wij druk aan de slag.

---